sâmbătă, 17 octombrie 2009

Bancuri cu şoricelul si elefantul

1. Şoarecele vroia sa treacă graniţa ilegal. Se duce la elefant:
-Elefante, vreau sa trec graniţa, nu mai suport regimul, ma bate securitatea, vreau o viata mai buna, nu mai vreau sa stau cu
14 grade-n casa si sa m-asculte RomTelecomu'... Tu eşti mare, ascunde-ma si pe mine undeva sa trec si eu.
Elefantul se gândeşte un pic si-1 baga în buzunarul de la piept. Ajung ei la graniţa. Acolo vin grănicerii, îl iau pe elefant la
control, controlează cu detectorul de metale, totul e ok, îi purica valiza si aia e ok, îl ia sa-1 pipăie pe corp, tac-tac-tac, ajung
la buzunarul de la piept.
-Ce-ai aici ?
La care elefantul, batand o palma zdravănă pe buzunar: -Poza unui prieten.

î:Care este diferenţa dintre un elefant de 14 ani si un şoarece de 6 luni? R: 13 ani si 6 luni.

Şoricelul si elefantula la mare, cazaţi la aceeaşi gazda. într-o dimineaţa şoricelul iese în fata casei si striga către plaja:
-Elefantule! Elefantule!
Elefantul iese din apa, dar nu apuca sa iasă de tot ca şoricelul intervine din nou:
-Bine, dute-n apa, credeam ca mi-ai luat slipul!

Un elefant trecea peste o punte de bârne. Şoricelul care stătea pe urechea lui îi zice: -Auzi ce tare tropaim!

Nişte şoricei în desert tăiau petrol cu beculetul roşu si vine mama lor elefantul si îi întreba: -la plecaţi de aici!

Un şoricel si un elefant stăteau amândoi pe o piatra. La un moment dat se uita şoricelul atent la elefant, îl măsoară din cap până în picioare, si apoi spune destul de mirat:
- Bai elefantule, dar mare mai eşti...Elefantul fâstâcindu-se zice:
- Ce vrei ba, nu e vina mea ca am crescut atita. Asa e rasa mea, ce sa-i faci.
După ceva timp, elefantul are o revelaţie si se uita si el la şoricel, masurându-1 în toate direcţiile, si zice:
- Ba, da' si tu, chiar ca eşti prea mic!
La care şoricelul destul de încurcat zice:
- Ce vrei ba, da' am fost si bolnav.

Cică şoricelul stătea lângă piciorul elefantului. Elefantul se uita în jos la el si spune:
-Mai, dar mica vietate mai eşti, mai soricelule!
La care şoricelul, sfios:
-Da, dar vezi tu ca eu am mai fost si bolnav...

Elefantul si şoricelul jucau împreuna fotbal. La un moment dat elefantul, din greşeala, îl calea pe şoricel afundându-1 în pământ. îl scoate apoi cu mare grija si îl scutura de iarba si de pământ zicându-i: -Te rog frumos sa ma ierţi, a fost o neatenţie, sa ştii ca nu se va mai întâmpla... -Nu-i nimica, zise şoricelul, se putea întâmpla si invers...

Şoricelul si elefantu mergeau prin desert, si elefantul îl calea pe şoricel, din greşeala, adâncindu-1 în nisip. Zice elefantul:
-Sorry!
Dar şoricelul:
-Nu-i nimic, si mei mi se putea întâmpla

Şoricelul si elefantul ajung la malul unui râu si vor sa treacă podul.
Elefantul ezita, neavând încredere în stabilitatea podului. La care şoricelul curajos începe sa sară pe pod:
-Uite bai laşule, nu vezi ca tine?!

Şoricelul si elefantul vreau sa meargă la disco. Elefantul e necăjit tare. Şoricelul îl întreabă:
-De ce eşti necăjit mai?
-Pai uite nu am ce sa îmbrac!...
Şoricelul (prieten adevărat) îi spune:
-Nu-i nimic îti împrumut eu ceva...

Într-o zi şoarecele se cearta cu elefantul. Motivul elefantul călcase nevasta şoarecelui si o zdrobise. Şoarecele promite ca o sa îi violeze nevasta elefantului la care elefantul râde. într-o zi elefantica ducânduse la fluviu introdusese trompa în apa sa bea. Şoarecele profitând de ocazie sare pe ea si începe sa-i dea la ciocane. în acelaşi timp un crocodil o musca de trompa si ea începe sa urle. LA CARE SORECELE ZICE: -ASA CURVA DRACULUI! ZBIARĂ!

Un elefant si un şoarece mergeau alături pe o cărare din jungla. La un moment dat, şoarecele se atinse de piciorul
elefantului.-Ce te înghesui, bruta? îi striga supărat elefantul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu